Godmorgon!

Ja men hej och godmorgon eftersom jag inte vet om dom andra ska blogga kvar här så får väll jag hålla statistiken idag och jag ska göra mitt bästa men jag ska till stallet och sköta Blackie en stund på eftermiddagen men jag uppdaterar mer sen! Jag kanske kommer göra en ny blogg där bara jag bloggar jag har haft en egen innan men den gick inge bra så den kommer jag inte fortsätta på alls men om jag ska göra en ny så skulle jag behöva hjälp med disignen så jag undrar om det är någon som e bra på att göra design på blogg.se som kan hjälpa mig med den! ;)

puss puss- Linn <3

Kommentarer
Postat av: Ebba!

Jag kan hjälpa dig Linn! Om du vill sås säg bara till! Hjälper dig ALLTID om du behöver!<333

2012-12-12 @ 13:08:51
URL: http://bffryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0