Julshow-Ebba!

Sorry för uppdateringen.Men har inte hinnet eftersom allt tre har vart på julshow i stallet! Jag var med på hoppuppvisningen! Kan inte skriva och bäretta allt,då blir mitt inlägg 100 meter långt.Men bärettar lite kort men ska ändå försöka få med så mycket som möjligt!
 
Vi körde genrepet klockan 14.00! Jag hade ju Agge! Han var först lugn och riktigt fin! Sen när vi väl började hoppa programet blev han helt vild,han blev hur pigg som helst,fick ruska tag och slita och dra i tylen för att han var så bäsvälig.Trodde värkligen inte att det skulle gå..Åsa sa också att dem blev väldigt pigga och att dem kunde bocka av oss,så vi var tvugna att sitta kavar ;)
Hahahahahahah,när muskien kom till blev han ännu piggare..Det gick värkligen inte att kontrolera honom : Ååå,blev lite arg för han forde bara iväg i galopp innan hindrerna..Men jag slet tag lite och då lugna han ner sig!!!!!!!!
 
När vi väl skulle göra uppvisningen kola han ner helt! Han var helt avspänd och lyssnade galant! Han skuttade över så fint så! Blev väldigt nöjd då över honom,ALLT skötte sig jätte fint med sina hästar tycker jag! Inget gick fel,vägen blev perfekt och alla gjorde toppen bra ifrån sig:)
Blir så glad efter när jätte många berömer en! Jätte många sa "ÅÅÅ,vad duktiga ni va tjejer" Eller "Det såg ju skit bra ut" en massa sånt fick vi!! Då blir man glad!!
 
Lite kort fattat om dagen nu,den var riktigt bra och den blev lyckade också!
Nu ska jag till Melissa! Vi ska kolla på film och ha det almänt bra! Mobilen följer med så uppdatering därifrån!!!!!!
 
//Ebba<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0