Seriöst,nu får vissa skärpa sig...

Asså varför ska just vuxna tycka fel om tjejer? Alla gör inte det men många vuxna tycker jag ser fel hos oss tjejer..
Lägger en tjej upp en bild när dem har bikini,t.e.x på en blogg. Då blir det väldigt stohej runt det,men herre gud..
Om en kille skulle lägga upp en bild när dem inte har någon tröja. Då skulle dem säga typ: Okej,en kille utan tröja..
Varför blir det mera prat om tjejer än om killar???? Kan inte vi tjejer få vara tjejer,få sminka oss,få vissa upp oss i bikini om vi vill.
Kan inte vi tjejer få vissa att vi är stotliga och snygga,inte gömma oss bakom ett träd.
Jag skulle nu inte få för mig att lägga upp en bild när jag bara har bikini. Men jag tycker verkligen INTE att dem som gör det gör fel,snarare att dem gör rätt. Att dem vågar vissa sig själva,vågar ta på sig all skit som dem kanske kommer att få!
 
Blev inget långt inlägg om detta,men finns ite så mycket mer att säga..
 
/ / Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0