Usch

Blir mobil bloggning nu,så kan bli stav fel.
Har vart en helvetes dag idag.. Har vart på dåligt humör rakt igen,kalt,snöstorm,trasig cykel.. Fick gå hem för att min jävla cykel inte funka. Och JA,det var något kalt. Sen så har det vart anmält dåligt i skolan,vet inte varför men så segt bara. Så mitt humör är inte på topp just nu.
Sry för uppdateringen förresten :( Men har inte kunna prioritera bloggen i första hand idag. Så därför. Tur att Clara har bloggat!! Linn har ju inte bloggat på jätte länge nu:( Vet inte varför men finns nog någon vettig anledning till det!!!!
Men jag bloggar från datan sen,ska även fixa tidsinställda för hela veckan,glömmer bara annars. Så uppdateringen är viktig för mig!

//Ebba!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0