Bakat!

Har bakat en massa lussebullar nu! Haha,dem blev jätte goda! Derför ingen uppdatering..
 
Men jag hoppade med Miro,jag körde tre hinder som stog med två meters mellan rum! Allt låg på maxat 30 CM! Miro körde som tussa,han blir jätte busig och springer jätte snabbt :) Haha,lite för snabbt ibland;)
Men han är så duktig så! Han ha värkligen grymaste hopptekninken! Han flyger över som en liten häst!
Tog ut Olli en liten snabbis också,han fick bara hopp 4 gånger då jag tycker han ska få vila lite! Han hoppade smma som Miro,samma avstånd och samma höjd! Han var duktig han med! Han är lite lugnare bara,han springer i lagom tempo och hinner fakits tänka! Så han kändes pigg och glad idag!!!
 
Så min dag har varit okej! Tror inte jag ska till skolan imorgon,är fortfarnade väldigt trött..Men ska nog på ridningen imorgn och se om jag orkar det bra! SÅ går jag nog på fredag!
 
//Ebba<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0