Betty<3

 
Fick lilla betty idag! Har aldrig ridit henne förut men är väldigt nöjd ändå! Betty är väldigt het,pigg och väldigt framåt! Hon kan bli stark om man sitter och trar hela tiden i hennes tyglar..Man måste ruska tag,släppa,ruska tag,släpa..Man får göra så nästan hela tiden..Anars blir hon som en lite kanonkula!!
Jag hade aldrig ridit betty,så det gick väl inte sådär bra..Är nöjd men! Jag känner ju inte henne så vet ju inte exakt hur man ska göra.
Men jag hittade henne lite och hon blev väldigt fin i formen till slut! I galoppen var hon också RIKTIGT fin!!!
Vill ha henne på hoppningen nu,måste bara få hoppa henne! Hon värkar värkligen grymt duktigt och grymt pigg! Älskar pigg hästar!
Jag hade en känsla innan jag började rida att jag skulle gilla Betty! det gjorde jag också! Så nu får jag se,vem är bäst?? Humm Betty,Toffe?????
Haha,nej..Toffe är ju självklart BÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTT fortfarnade! Ingen kan ta hans plats nu! Han är min lillö körv!
Så när vi gick ner var det en häst som svettet bara ran på! Och en väldigt trött ryttare med! Men det är bra! Då hade vi båda jobbat hårt<33
 
//Ebba<3
Pricken och Betty! Pricken är den prickiga och Bettyd den fläckiga!
Utgick ifrån att det var helt ockej att jag tod bilden från Matilda! http://hastgladamatilda.blogg.se/ läsvärd blogg,lätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0