Deepshit - Särbehandling

Vad tycker ni om särbehandling?
 
Att behandla andra sämre än andra?
 
Jag tycker det är dålig stil att behandla vissa bättre än andra.
Jag försöker alltid behandla alla lika!
Ett typiskt exempel är ju bloggar.
Att om man bloggar flera stycken, kanske en får mycket mer kommentarer än andra.
Det kan kännas som särbehandling/mobbning.
Därför tycker jag att folk ska visa hänsyn och kommentera på allas inlägg och inte bara en persons.
 
Så jag blir lite pissed off på folk som BARA kommenterar sin kompis inlägg.
Visst det är okej om det är 1 kommentar, ett inlägg och inget mer,
men inte om det är typ en kommentar på varje inlägg.
 
Det är min åsikt!
 
vad tycker ni??
 
xx
- Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0