Film<3

Sorry för uppdatering.. Men tror att vi alla tre har haft fult upp idag! Men uppdateringen ska bli bättre!!! Ja har vart med Melissa nästan hela dagen,vi har hoppat med kaninerna,dem va jätte duktiga<3
Vi små skuttade lite bara!! 20-40 Cm! lite små skutt sådär<3 Men Olli skötte sig fint! Miro va också riktigt duktig!! Små pruttar!
vi hoppade bara en liten oxer. Imorgon ska jag också hoppa med Olli, om vädret är på min sida så är det bara att köra på!
Så min dag har vart ganska lung! Kommer bli lung imorgon också!!
Kommer säkert va med Melissa imorgon också, om hon vill alltså! Men det ser vi imorgon! Nu tittar jag på film med Fredrik och Melissa! Vi tittar på Harry Potter! Ganska bra,har typ sätt den 100 gånger.. Men men, 1 gång till gör nog inget..
Men nu ska jag fortsätta.. Så vi hörs!!

//Ebba!!!



Kommentarer
Postat av: maja

Hej,fin blogg,kika in på min vettja!<3

2012-11-03 @ 08:33:36
URL: http://bellabiewer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0