Fortfarande lugn!

Är fortfarande helt lugn!Känner ingen press eller stress!Är helt kol lugn,käns väldigt bra! Jag är inte sönder taggad,det är onödigt att vara,man ska vara lagom!Är man för taggad och inte sättre 0:a,då kan man bli vädligt besviken..
Jag är taggad,jag vill och tycker att det ska bli kul! Men jag förväntar mig nog kanske inte en nolla,jag är väldigt föklyg,nästan lite sjuk..Så om jag inte orka så gör det inget!
OM jag går ut,gör en perfekt ritt,då blir jag ju jätte glad! Men om det blir en bra ritt,bra känsla.Men att han river eller vägrar.Det gör inget!
 
Clara kommer hjälpa mig på framridningen! Hon kommer stötta och finnas där!Då går nog allt bra!Om Toffe är helt slut blir jag lite besviken,han ska gå 3 ritter innan mig :( Tycker det är lite synd för dem som kommer rida honom har inte ridit jätte länge..Så dem kommer kasnke inte få runt honom utan något stopp.Då blir det jobbigare för mig :( Men,men alla har vart nybörjare någon gång!!
Aja,jag känner honom så väl så jag får nog runt honom!!!
Så alla käns bara toppen nu!!!
 
//Ebba<33
Min Boy!! Var första starten jag gjorde på honom,första starten för honom också,han hade aldrig tävlat innan!Vi satte en perfekt nolla,en snygg och lugn ritt! Sjukt stolt var jag där!!
Hoppas på samma känsla imorgn med en helt ny ponny,eller ny..Har tävlat han 5 gånger innan så ny är han väl inte.Men var nog minst ett är sen jag tävlat Toffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0