God morgon!

Nu säger jag god morgon! Jag blev hemma idag med :( Åå,hatar att vara sjuk..Men ska kanske till skolan imon!
Både Linn och jag är sjuk.Så uppdateringen kommer nog bli toppen idag! Eftersom vi kommer ha en massa tid till att blogg!
Tror även att jag ska hoppa med kaninerna idag också! Var riktigt länge sedan nu.Så om jag gör det kommer nog båda vara helt hyper och bara springa,sprinag och springa!  Haha,dem kommer vara galna ;)
Inte så långt inlägg nu på morgonen,har inte så mycket att säga just nu!! Men det kommer komma massa fler senar när jag har något bra att säga!!!!!!!!!!!!!!!!
 
//Ebba<33
Min älskade Olli som förmodligen INTE kommer vara såhär trött idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0