Hemma nu Jao:)

Har kommit hem från trök dag i skolan.Min morgon började dåligt kan man säga.
Jag var seriöst skit trött när  jag skulle gå upp,nära döden typ.Jag hade både ont i hivudet och i halsen,men gick till skolan ändå.
Påvägen till skolan ramlade jag med cyklen för det var jätte halt.Så jag skrapa upp ett stort sår på känt.
Så jag hade en skit morgon måste jag säga.
Sen så va dagen hur seg som helst,äcklig mat och trök lektioner.. Men nu är jag hemma och glad!!!
 
Jag och Melissa ska ju till stallet sen!!Melissa ska rida och jag ska fota henne,vi ska även mysa en massa,massa med hästarna!
Haha Toffis ska nog få någon morot också:) Tar ju med kamran så jag kommer fota hästarna också!!!!!!
Men jag uppdaterar senar! OCh det hoppas jag att Linn och Clara också gör<3
 
 
//Ebba<3333<3333<3333<3333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0