Hemma

Hej hemma nu efter några timmar i stallet. Jag red Ollis idag så att han skulle få komma ut å röra på sig idag<3 Jag red inte honnom på hacket idag utan på vanligt bett och det känndes jätte konstigt men jag red ganska länge och jobbade först hårt i skritt sen i trav och sen körde vi lite extra hårt i galoppen och mot slutet känndes det super men jag trivs mycke mer med hack på honom men men man måste ju variera sig lite men både jag och han var helt slut efter passet så det var väll ett gott täcken? ;) På lördag blir det spökkväll kommer faan skita ner mig elr något;)


ååå Maria önskar att du ser det här!
JAG SAKNAR DIG SÅ FUCKING JÄVLA MKE OCH DU ÄR DEN SNÄLLASTE SÖTASTE OCH UNDERBARASTE KOMPISEN MAN KAN HA!!!!! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0