Hur träffades vi tre egentligen?

Ja,hur kom Jag,Clara Och Linn fram till att just vi skulle skaffa blogg?
 
Jag och Linn har känt varandra ganska länge,hon började i min ridgrupp och vi klickade ganska snabbt! Så jag och Lin har kanske kännt varandra i ca 2 år!
Linn hade ju en blogga inna den här, http://linnyourlife.blogg.se/ Jag fixade design till den och sen började hon blogga! Clara vet jag faktis inte hur länge hon har bloggat.Men hon har haft andra bloggar än den här!
Så jag och Linn träffades genom ridningen helt! Och sen vart efter har vår relation blivit starkare!
 
Clara har också vart i stallet mycket! Men vi har liksom aldrig träffats så.Jag såg henne på tävlingar och lite sånt! Hon värkade vara en väldidig snäll och härlig person.Hon värkade liksom "mänsklig".
Så vi träffades lite då och då i stallet.Små pratade lite.Sen så började vi följa varandera på instgram! Jag komenterade lite på hennes bilder! Hon komenterade lite på mina! Sen började vi kika och det var då vi värkligen klickade!
Sen så kikade Jag Linn och Clara tillsammans och då beslöt vi bara att skaffa blogg tillsammans!
Sen så har vi blivit ännu bättre kompisar vart efter liksom!
Så träffades vi! Jag vet inte hur Linn och Clara träffades.Det får dem skriva om dem vill!
Men så träffade jag dem i alla fall!
 
//EBBA<3333333
Haha,en av mina första headers på min blogg som jag hade på bloggplatsen.Mins hur stolt jag va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0