Info Om Ebba!

Hej! Jag är en av dem goa tjejerna på teameELC! Jag heter Ebba Lagerström och är 12 år gammal!
När jag inte går i skolan är jag med kompisar,är i stallet Eller hoppar med min kanin!
Jag rider två dagar i veckan på en ridskola som heter stjärnholms ryttarförening!Min favvo häst heter Christoffe! han kallas för Toffe!
Toffe är en underbar lite häst,med mycket vilja.Han är grym på hoppning,har hoppat upp mt 85-90 cm med honom! Han är lite svårare i dressyren för han har inte så mycket egen motor tyvärr.
Men hanär grym ändå!
 
Jag har även två kaniner! Olli heter ena! Och Miro heter andra! Miro är egentligen mammas kanin!
Med Olli brukar jag hoppa och miro ställer vi ut! Mer info kommer nedan snart!
 
Jag själv är en glad och psitiv tjeje som lever livet!Jag har ganska mycke egen vilja,är också ganska envis! Men oftast är ja en glad person!
En bild på mig och en på mig och Toffe!
Nu lite info om Miro..Kaninen ovan!
 
Namn:Miro
Smeknamn:Miro,biro
Fär:vildgul
Ras:dvärgvädur
Kön:kille
Personlighet: Miro är en väldigt trevlig kanin måste jag säga! Han är väldigt busig men ändå trevlig!!
Han kan hoppa,vi har löshoppat honom lite.Inge höjder då,mest för att testa!
Men vi ska ställa ut honom,utstälning menar jag då.Så han är en utstälningskanin!
Han är mysig,söt och almänt rolig!
Nu lite info om Olli! Kaninen på bilden ovan texten,han som hoppar!
 
Namn:Olli
Smecknamn:Olli,bollsin,Bussen
Färg:viltgul
Ras:dvärgvädur
Kön:Kille
Personlighet:Olli är världens goaste kanin,gör aldrig något dumt! Han är väldigt het i sitt temprament,han vill hoppa och springa jämt.Ja,det räker nog att titta på bilden ovan så fattar ni nog!
Han är helt galen i att hoppa,han är grym på det också!!Hans höjd rekord är 60 cm och hans längd rekord är 1,20 m!
Han är hur go och rar som helst! Älskar honom över hur mycket som helst,han är bra på allt!
Vi har ställt ut honom med okej poäng. Tror det va 93,5! Det är okej men han kan få mycket bättre tror jag! denna kaninen har en väldigt bra framtid fraför sig om vi säger så!
Min käraste Bollson(Olli)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0