Lista

Dag 1. En bild på dig & din häst + 10 sanningar om er
Dag 2. Stallet din häst bor i
Dag 3. Din hästs kompisar
Dag 4. En hästfilm som du älskar
Dag 5. Våran favorit sysselsättning
Dag 6. En häst du aldrig glömmer 
Dag 7. En bild du aldrig har publicerat 
Dag 8. Din hästs favorit godis
Dag 9. Det ni tränar på för tillfället 
Dag 10. Din hästs utrustning
Dag 11. Hur ser eran framtid ut
Dag 12. En häst du saknar
Dag 13.  Din favorithästaffär
Dag 14. I min rykthink finns...
Dag 15. En toppryttare du vill träffa 
Dag 16. Det jobbigaste du vart med om i hästväg
Dag 17. Vad tycker du är roligast i stallet bortsett från ridning
Dag 18. Det foder din häst får
Dag 19. En sak du inte kan klara dig utan i stallet
Dag 20. Det här samlar jag på i stallet
Dag 21. Din favorit fräg på hästar
Dag 22. En "känd" häst du skulle vilja rida
Dag 23. Det här gillar min häst
Dag 24. Det här gillar inte min häst
Dag 25. Mitt favoritstallklädesplagg
Dag 26. Dagens drömoutfit
Dag 27. Den pinsammaste ofrivilliga avsittningen
Dag 29. Årets framgångar
Dag 30. Årets mål
 

xx
- Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0