Melissa här jaoo!!!

Japp Melissa här. Och jag har bloggen www.mellissashastblogg.devote.se kika gärna in den och hoppas att du satanar. Men nu är jag med Ebba och hon har hjälpt mig med en design, vart ganska snygg faktiskt. Men nu tänkte jag skriva lite vad jag tycker om Ebba, Clara och Linns blogg:
Jag gillar deras blogg för att den är anorlunda, den är rolig att läsa och dom har bra uppdatering. Dom bloggar ju inte liksom 1 inlägg per da, men dom har ju också annat att göra så liksom hur många inlägg per dag kommer de ju inte på vardagarna, men på helgerna tycker jag att dom har jätte bra uppdatering. Men liksom alla bloggare på denna blogg, bloggar ju på ett speciellt sätt, och de är därför deras blogg är så bra. Elr vad tycker ni?
Men nu ska jag inte skriva mer så hej då.
 
PS: Titta gärna in min blogg www.melissashastblogg.devote.se
 
//Melissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0