Mitt liv!

Hej ni kanske tror att jag lever ett perfekt liv som det aldrig blir fel i eller som är aldrig är svårt att leva men då har ni fel mitt liv är upp och ner ofta men ändå alltid värt att lev och ta sig igenom med hjälp av sina vänner och sin familj mitt liv är värkligen svårt för jag är inte anpassad helt efter att leva det liv jag har, det är mke som här hackat på mig dom 2 senaste åren men när jag var yngre hade jag inga problem med någonting! Jag har vart med om en död en svårt sjuk en bilolycka och massa mer gropar dom 2senaste åren jag har varit med i ett relativt stort bråk som har gjort att fler människor hatar mig! Jag har det jätte bra i skolan! Jag har det oftast bra hemma också men det är mke att tänka på men det är ju så att jag har jävligt kort stubbin och ett högt temerament och det är inte det roligaste alla gånger!
Jag har viljan men orkar inte riktigt följa den!

Jag tror att jag har jävligt tur i spel!

stay strong//Linn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0