Morgon

Som den snälla kompis jag e så går jag upp såhär tidigt en söndag för att titta på mina blogg kompisar ska tävla....
Jag är själv inte med och jag ångrar lite att jag inte anmälde mig men men vi har ju iallafall hoppning imorgon på lektionen...

Ja som sagt så tkr jag att det är jävligt tidigt att gå upp nu eftersom jag brukar sova i evigheter på helgerna jag går som tidigast upp tio men det är sällan jag brukar typ gå upp tolv på helgerna hihi så trött e jag....

Igår så var det ju några här och när jag skrev vilka som skule komma så misade jag tre st nämligen mammas kille Fredrik och Amanda hanns dotter som bor i England och Sam hennes pojkvän som är född i England och han förstår svenska men kan inte prata...

Men ska typ t stallet snart så jag uppdaterar när jag kommer hem...

stay strong//Linn ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0