Mycket har hänt, väldigt ledsen!

Ja, det senaste dygnet har MYCKET hänt.
Har fått reda på en sak av en kompis som jag inte ska ta upp,
men hon har panik, och jag ska stötta henne igenom detta.
 
Sen har jag och mitt ex bråkat lite, tänker inte gå in på det heller.
 
Men igårkväll spenderade jag med sjukt fina kompisar!
Emma, Matilda, Lucas, Daniel, Felix, Marcus och Per.
 
Men mest Emma, Matilda, Lucas och Daniel.
Vi var på fritidsgården.
Vi pratade om allt, sen körde vi S,K,P
mm..
 
 
Och ikväll är det ju spökkväll på stjärnholm med mina fina bloggkompisar/bästisar :)
Kommer bli superkul och bara tänka bort allt annat för att få träffa dom som gör en glad!
 
Ebba ska ju fixa en ny design så tänkte ge henne lite fler bilder än dom på mig och Shippen!
 
 
 
 
så :)
 
xx
- Clara

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fin blogg, allt bra med dig? :)

Du/Ni har väl inte missat att ha chansen att bli veckans blogg? :D
Drar en redan i morgon så passa på att anmäla nu!
http://cavallii.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html#comment

2012-11-10 @ 12:37:18
URL: http://Cavallii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0