Nattade och färdiga!

BRB! Kaninerna är nattade och färdiga,hö & vatten på fylt och en massa kel! Kan det bli bättre :)
 
Va i stallet idag! Träffade många kompisar där <3 Jagade också Toffe hihihi! Haha,nej jag hjälpte till att leda honom till en nybörjare! Han gick jätte bra när jag sprang bredvid och smackade hela tiden ;)
Hihi,han är för söööööööööööt!
 
Sen så borstade jag  lite hästar! Myste med Betty! Toffe fick också lite pussar.Ellie fick också en kram<3 Åå,älskar att va i stallet!
Skolan har också vart bra idag!
Bara bra då alltså!
 
Jag har fixat tidsinstälda tills imorgon! Så att det blir bra uppdatering!
Men vet inte om det här blir mitt sita inlägg,kanske,kasnek inte! Men om det blir så....
 
GOD NATT<3
 
//Ebba<333
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite this or that!
Toffe/betty/senator
Digital kamera/ systemkamera
Kompisar/stallet
Prov/läxor
Ljus/lampa
Hoppning/dressyr
Vinner på tävling men är inte nöjd/ vinner inte på tävling men är nöjd
Buss/bil
Lila/svart
Långt hår/ kort hår
Uppsatt hår/ utsläppt hår
Oxer/tripelpar/sax(kryss)/sidsprång/stuts
Svart/blont/brunt
Vinter/sonmar
Vår/höst
Mobil/data
Singel/förhållande
Hoppas det inte blev för mycket random frågor :)

2012-11-21 @ 20:30:17
Postat av: Matilda

Jag skickade lite this or that men blev anonym så att du vet :)

2012-11-21 @ 20:32:49
URL: http://hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0