NO,NO..

Vad tycker NI om mobil bloggning egentligen? BRA/DÅLIGT??
 
Enligt mig är mobil bloggning BIG no..Det blir alldeles för likt ett SMS..Ungefär som om man skulle sitta och SMS:a med bloggen..IBLAND är det okej,om man bara ska lägga upp en "dagens me" eller något liknade.Men sitta och mobil blogga all time är lite 2003 liksom..
Har man blogg tycker jag att man ska blogga seriöst.Det klart,man måste ju får larva också.Men sitta och "slarv" blogga blir ju inte så kul..Och det blir slarv om man just mobil bloggar..
 
Det blir säkert inte 1000% perfekt när jag bloggar från datorn heller,jag stavar väldigt dåligt..Ibland har jag bråttom,då blir det slarv.
Men  jag försöker så gått jag kan liksom!
Jag mobil bloggar sällan.Men ibland,jag har inte alltid tid att slå upp datorn och sitta och skriva meters långa deepshits liksom..Inte vanliga inlägg heller.
Ibland skirever jag LÅNGA inlägg.Och ibland tre rader liksom..Det är okej...Men sitta och mobil blogga hela tiden..BIG,BIG NO..
 
Vad tycker ni nu? Har jag rätt? Eller har jag helt fel?? Läser alla komentarer och blir inte sur om någon tycker jag har fel..Kul att läsa liksom!!
Så massa komentarer nu om eran åsikt om just mobil bloggning!!
 
//Ebba<33

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag tycker man kan mobil blogga. För man får oftast bättre uppdate då

2012-11-21 @ 19:59:18
URL: http://melissashastblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0