Pigg Brud!

Som rubriken! Fick rida en liten piggilin idag! Haha,fick Kojan som jag aldrig ridit!
Vi tränade på volterna,att vi va på en volt och skulle svänga ut från den volten och göra en minder volt! Haha,hoppas ni fattar men jag är kass på att förklara ;)
 
Men i alla fall! Hon var riktigt fin ända från början! I skritten var hon hur fin som helst! Hon tuggade på bra på bettet och sökte sig nerot i formen hela tiden :) Hon var fin när vi travade också,blev lite spändare men slappnade sedan av lite innan vi skulle galoppera!
Ojojojoj vad fin hon var i galoppen,jobbade på bra som bara den! Hon sökte sig fint neråt och var riktigt,riktigt fin! Hon vi lite rus ibland då hon stak lite väl snabbt och okontrolerat :) Haha,det var bara kul så helst ville man ju bara köra ful galopp på en långsida ;) Men jag tog bara tillbaks henne till arbetet igen!
Hon var fin i båda varven i galoppen! Sen när vi skulle börja trava av lite var hon springig som sjutton,hon ville värkligen,värkligen INTE arbeta då..Så jag blev lite sur och jobbade ännu hårdare och till slut slappnade hon av lite och vi kunde börja arbet lite igen!!
 
Hon var värkligen mysig att rid,ganska min typ,pigg och lite springig!!!! Vill väldigt gärna rida henne mer och utvecklas lite på henne! En toppen bra dressyr häst måste jag säga! Så ser fram imot nästa torsdag då jag ville ha henne! Kanske en ny favvo ;) Haha,nej..Toffe är ALLTID överst!!
 
//Ebba<3
Kojan! Hoppas det var okej att jag lånade bilden av dig Sofia ( http://sofiakrantz.webblogg.se/ ) Säg bara till annars så tar jag bort den!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

Bästaste Cojan. ♥ Hon är så fin.
Helt okej att du lånade bilden, bara bra att du skrev att det var min bild så då är det okej. ;)

2012-11-29 @ 20:19:06
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0