Pricken - ridpasset

Andra gången jag rider Pricken, 
han är ganska stark, men det gick bra ändå!
 
Vi gjorde samma övning som Ebba, 
han vart lite väl pigg ibland, men det gick bra ändå!
Red utan handskar så fick lite ont i händerna när han "hänger" sig i handen.
Men när jag väl RED honom så trampade han på grymt bra!
 
Men jag måste tänka på att sträcka upp mig när hästarna gör så.
 
Men är nöjd med passet i helheten i allafall!
Vill verkligen rida honom många fler gånger, så himla mysig häst!
Världens mysigaste häst i boxen, och jättemysig när man rider också,
men man måste ha lite egen vilja för han är stark.
Men han går i form ganska lätt, så länge man gör rätt liksom!
 
Bästa Prick!<3
 
xx
- Clara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0