respektera en hur man än ser ut!

Jag tycker MÅNGA killar har tagit tjejer helt fel nu på tiden.
Förut gillade man tjejerna för vem dom var inombords.
Nu är det enda killar tänker på om tjejerna har stora bröst eller sminkar sig mycket.
Liksom vem bryr sig? Man ska kunna gå med mjukisbyxor och ett slappt linne och utan smink till skolan utan att någon ska dömma en.
 
När man gick i 3:an blev man accepterad för den man är.
 
Men nu ska alla klaga på om man inte har smink, eller inte är smal?
Vad tusan?
 
Jag bryr mig inte så mycket om det egentligen, visst man tänker väl på vad andra tycker, 
och jag sminkar mig, men inte ÖVERDRIVET mycket.
 
Vad säger ni?
 
xx
-Clara

Kommentarer
Postat av: Stella

Jag tycker också att det låter helt stört men det är så det flesta killar funkar. Långt från alla dock då vissa killar kan falla för en för hurman är och inte för hur man ser ut. Men vissa tjejer är ju likadana... Killarna ska ha magrutor, muskolösa m.m. Så vi kan inte helt skylla på killarna då tjejer också gör på detta sett :)

2012-11-06 @ 16:55:03
URL: http://wecandoittogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0