Ridpasset-Linn :D + sanningar om mig själv!

Hej dom vuxna hade teori idag så vi fick ha stor hästarna och då skojjade jag med Åsa och sa att jag ville ha Olle och då sa hon skulle du vilja det? och jag bah självklart och då sa hon att ruda som hon tänkte ge mig ändå gick på lektionen innan och att hon inte behövde gå mer idag så jag fick min söta Ollis.
 
Hur gick det då på ridpasset? Jo det gick över förväntan då han inte brukar gå med dom här hästarna och han skulle lika väl kunnat bli as het och jätte stark men det blev han inte och det känndes jätte bra! 
Han gick fint i form nästan hela tiden och skötte sig riktigt fint han är ju lite som han är i galoppen men det lär man sig vart efter och det gick iallafall bättre än många andra gånger men han gick faktiskt väldigt bra tillsammans med dom andra och det var jag nöjd med! 
Jag och Olle börjar hitta knapparna riktigt bra nu (enligt mig) och vissa sitter ju bättre än andra men dom kommer vi att träna på ordentligt!
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Japp då kör vi lite sanningar då!
 
1: Jag faller lätt för killar ( vilket inte alltid e så bra )
2: Jag e singel men skulle gärna va ihop me någon ;-*
3: Jag tycker inte att jag e särskilt tjock!
4: Jag börjar serri fundera över om jag e onormal elr något för inga killar gillar mig :/
5: Jag äter ganska mke ;)
6: Jag pratar mke när jag e nervös ;)
7: Jag hatar att redovisa saker inför klassen ;)
8: Jag hatar att prata engelska för alla i klassen!
9: Jag gillar mulatter (stav) ;)
10: Jag älskar att sjunga men är as dålig på det ;)
11: Jag tycker nästan alltid att det är pinsamt att få beröm ;)
12: Jag älskar min familj och mina vänner!
13: Jag hatar när folkm stirrar på en när man rider ;)
14: Jag saknar Maria jätte mke!
15: Jag har Daywievs, facebook, instagran, twitter och kik ;)
16: JAG ÄLSKAR OCH ÄLSKAR OCH ÄLSKAR JUSTIN BIEBER MER ÄN MKE ANNAT HÄR PÅ JORDEN!!
17: Jag gillar fisk!
18: Jag gillar inte 1D så jätte mke men dom är helt OK. ;)
19: Jag letar efter parkett stå biljetter till JB konserten i Sverige på blocket VARJA DAG!!!
20: Jag är lättskrämd!
 
stay strong//Linn <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0