Riksmästerskap!

Både Olli och Miro är anmälda till en utstälning som heter riksmästerskap! Riksmästerskap mostvarar SM i kaninutstälning! Fast det får av någon andledning inte heta SM,fråga mig inte varför men det får tydligen inte det..
Det blir Miros första utstälning och Ollis andra!
Tror inte att någon av dem kommer få så speciellt bra poäng,dem ser ut som små igelkottar i pälsen och Miros öron har lite problem..Så några hög poängare har vi nog inte just nu..Men någor poäng ska vi nog få i alla fall!
Ska bli kul men man är ju ändå lite spänd,det är runt 350-400 kaniner..OCh Miro har aldrig i hela sitt liv vart på en utstälning..Han har inte vart någon anna stans en hemma eller hoss Ann!
SÅ Miro kommer nog vara väldigt e nervös! Olli kommer nog också vara lite spänd och nervös då det är så många kaniner!
 
Tänkte bara bäretta lite om det,så att det inte kommer dagen innan att mina kaniner ska vara med på riksmästerskapet (SM)
Men då vet ni i alla fall lite! Kommer bäretta mycket mer senare,är typ 3 veckor kvar..Så jag har gått om tid på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
//Ebba<33333

Kommentarer
Postat av: Melissa

Yheeee Bobi och prinsen ska också dit hihi km vi va idag

2012-11-27 @ 11:34:42
URL: http://melissashastblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0