Samma då som nu!

Första gången i hela mitt liv jag såg Olli,vi viste fortfarnade inte om han skulle bli min eller inte..Så söt så!!
Men vi hade ju turen,han blev ju bara min! Första bilden osm klickades hemma,en liten osäker Olli i sitt nya liv och sin nya bur!!
FÖRSTA gången Olli hoppar,han kunde redan då,allt satt liksom bara där och väntade på att han skulle få visa sina mega talang<3
Dem här bilderna är tagna för minder en ett år sen! Fatta hur mycket han har förendrats!
Han har blivit större,ändrat färg,blivit mycket mera tam! Han är samma kanin då som nu,samma hjärna,samma hjärta!
Men det kna man helt seriöst INTE tro..Han är så anorlunda nu,han hoppar högs hjöder,han har tävlat med ganska bra resultat,han har värkligen fått sin egna plats i familje! Han tar en väldigt stor plats ocskå! Han har värkligen en speciell personlighet!!!!!
 
Det här är då Olli idag!!!!
Hopp go och glad som alltid!
Sina fina helikopteröron!
Han hoppar titt hinder för första gången ;)
Haha,han ser ALLTID så HIMMLA dum ut :)
Här ser ni skillnaden,men det är fortfarnade samma kanin..Olli<333333 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0