Senator<3333

Idag fick jag faktis rida Senator! Väldig trevlig häst tycker jag!
Han va ju lite större än Toffe kan man säga,mycket mer att rida,starkare och lite piggare!Han var väldigt speciell,han var ganska lång i skritten! Han va riktigt fin i skriten,han streta emot ganksa mycket först.Men man hittade honom ganska snabbt!!!
I traven var han väldigt jobbig,han trippa på tå,han sparka bakut och bocka i början.Han var väldigt jobbig där först.Men sen så börja han losna och då gick allt mycket bättre!!!
Han var speciell måste jag säga,han var ändå riktigt mysig att rida! Han hade ganska bra galopp,han bocka stort en gång där! Men jag satt kvar! Han var fin i galoppen också,han sänkte ner huvudet fint och var mysig! Han fick lite rus attacker ibland och bara stack.Men man samlade ihop honom ganska lätt igen!
På slutet blev ha riktigt fin i traven också,han trippade lite ibland.Men jag kände ganksa snabbt när han tänkte börja så då var det bara att skänkla på!
 
Men riktigt trevlig och mysig häst! Jag skulle nog få rida honom på torsdag också,vill nog träna vidare lite från idag,vill hitta känslan liksom!!
 
//Ebba<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0