SORRY

Åhhh förlår att jag inte bloggade igår men var ensam hemma och typ helt deckad och hade sjukt ont i halsen!
 
 
Men vad händer today då? Ja det är en bra fråga! Till kvällen kommer min kära bror och hans tjej samt mormor o morfar och äter med mig och mamma! 
 
Systern är i stockolm hela dagen och i kvällska hon se swedish hous mafia (Jaaaag e så avunsjuk...)
 
Men jag kanske följar med mamma och hadlar snart vi får se vet inte om jag pallar men men!!!
 
 
I morgon ska jag åka och titta på Clara och Ebba när dom hopptävlar ska bli kul, jag vet inte själv varför jag inte anmälde mig det var ju sålänge sen jag tävlade!!!
 
Vad tkr ni att jag ska skriva om???? har brist på ideer...
 
Men jag ska ta min frågestund någon dag också men ni kan ju alltid fråga på sådana här vanliga inlägg också!!! 
 
 
stay strong// Linn <333
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0