Sry for bad uppdate

Trodde att jag hade gjort tidsinstälda..Men dem blev typ inte pubelicerade så inga har kommit upp..Lite skumt.Men tur att Clara och Linn har uppdaterat så bra!!
 
Ska ta min dag nu!
Vi har ju haft tema vecka hela veckan! Vi hade temat idrott & hälsa! Då har vi alltså sportat mycket och pratat mycket kost och hälsa! Vi har haft någon aktivitet varje dag!
Idag hade vi bad och träslöjd..Inte för att jag vet vad träslöjd har med hälsa och gör..Men vi hade det i alla fall!
 
Vi hade först trädslöjd..Vi gjorde något konstigt rak,som man kan spela med! Vi hade bara en lektion på oss.Men jag han såga,slipa,lima,slipa lite till och sen måla! Han ganksa mycket,förvånar mig!
Hahahah,har fått för mig att jag värkligen INTE vill ha träslöjd och att jag tycker det är tråkigt..Men när jag väl setter igån sitter ju alla där i fingrarna i alla fall.Lite surt.Att jag är faktis haöv hyfsad på träslöjd.Men kan inte bästemma mig om det är kul eller inte..
Men jag han klart och behöve faktis INTE hjälp 24/45 som dem felsta behöver..Liksom det är inte så svårt att fatta hur man ska såga!!!!!Haha ibland undrar man värkligen hur folk tänker..
 
Sen hade vi bad..Vi lek badade bara,alla klasser..Både B,C och A! Blev lite fult men...Vi hoppade och simmade och hoppade och simmade typ! Igång hela tiden!!
Så bra dag alltså..
 
Skirver om mitt pass sen,kan bara säga att jag har ALDRIG ridit så DÅLIGT..
 
//Ebba<33
Melissas lilla fotomodel!!

Kommentarer
Postat av: melissa

hihihihihi min lilla sötis

2012-11-22 @ 20:01:34
URL: http://melissashastblogg.devote.se
Postat av: Matilda

Det är bara att ta nya tag Ebba, det går säkert så mycket bättre på tävlingen :) <333333

2012-11-22 @ 20:05:14
URL: http://hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0