Sry sry sry

Stort förlåt för skit dålig uppdatering ftån mitt håll har haft fullt upp varje dag och speciellt idag då jag först var i skolan och sen skyndade jag mig hem och sen till bussen mot stallet och i stallet red jag två hästar Blackie och Olle och åkte sedan hem med Camilla efter hennes ridning ca 21.00 när jag var hemma så åt jag och sen blev det snabbt som fan upp till duchen och duchade lite sabbt för att sedan kunna pusta ut lite!


Blackie min prinssesa gick väldigt bra i form idag men va lite seg i traven men jag måste hålla om lite mer! Men jag känner iallafall att jag och hon går bra tillsammans och jag börjar hitta hennes knappar väldigt bra nu så det är skönt att hitta någon som man passar bra med!

Sen har vi ju jätten Olle som då är en privat häst som jag hjälper till att rida på måndagar och ibland på onsdagar! Han gick värkligen som en klocka idag och då han är lite speciell att rida så blev jag väldigt glad över att det gick så bra idag, han gick jätte fint i form och hade lagom långa steg i alla gångarter! Jag börjar känna att jag hittar alla knappar väldigt bra med den här hästen också så det är väldigt kul det också!

Om jag ska sammanfatta dagen så kan jag bara säga underbar :)

Juste jag anmälde mig till spök kvällen idag också så det ska bli kul!

stay strong// Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0