Sry...

 
Uppdateringen har vart usel..Trodde att Clara Eller Linn skulle ha uppdaterat.Men dem hade kanske inte heller tid.Livet utanför bloggen tar sin tid nu..Och den tiden som bilr över får vi liksom blogga på..Men jag ska i alla fall försöka hålla good uppdate hela veckan,kan inte lova men ska försöka!
Har i alla fall vart i skolan idag..Trök trök.Men man måste ju..Va inte så himmla ansträngande så det gick okej! Sen nu har jag kommit hem och ätit.Och nu bloggar jag ju<333
 
Sen ska jag åka till stallet för att rida! Kommer nog mysa lite med hästarna också! Clara skulle nog klika lite bilder på både mig och Linn!Så dem kommer ju komma då med!
Hoppas på Toffe,vill värkligen jobba med honom nu och få en bra utveckling.Ska försöka med formen idag med.Men om vi har samma övning som i torsdag är det inte jätte lätt att få Toffe att lossna ordentligt.Men han sänker ner huvudet och böjer sig lite i alla fall! Det får duga när det är mycket övningar eller vad man ska säga..Övningen är i alla fall bra att träna på!!
 
Så det är vad jag ska göra! Ska även fixa tidsinstälda tills imorgon! Så uppdateringen ska vara bra! Ska även prata lite med Linn och Clara och säga att vi ska ju försöka uppdatera..Men ibland kommer liksom livet imellan och då kanske man inte hinner..Men vi försöker,det ska ni vet!!!!!
 
//Ebba<33333
Min prins<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0