Svar på frågestunden...

1: Varför e du så jävla bäääääääst syster? 
Svar: Haha, jag är inte bäst? o.o

2: Hur kan du va såååå jääävla undeeeerbaaaaar?
Svar: Haha, ja du? :P

3: Varför e du såååå snygg?
Svar: Fråga mina föräldrar??
 
4: Vem älskar du mest av allt på jorden? 
Svar: Blackie. Hon är mitt ALLT

5: Huuuuur kaaaan maaaan va såååååååå sööööööt?
Svar: Du är söt!
 
Jag vet, typ inga frågor, men bättre o svara annars kommer jag glömma bort det!
 
Bara att kommentera om ni har någon mer fråga jag ska svara på!
 
xx
- Clara

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va tycker du om sporrar och bett?

http://emeliepalmen.blogg.se/2012/november/sporrar-bett.html#comment

Säg va du tycker :)

2012-11-22 @ 15:50:40
URL: http://emeliepalmen.blogg.se
Postat av: Erica

gillar du fortfarande oliver?
blir du avundsjuk när han är med andra tjejer?
vad brukade ni göra?

2012-11-23 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0