Tack<3

 
Även fast vi inte uppdaterar 100% bra nu,håller ni ändå statestiken på topp! Kul att många gillar våran blogg!
 
Jag har haft det bra idag,vart i skolan som vanligt,tyska prov.Det gick bra!jag svarade på det mesta och kände mig almänt nöjd!Men man vet ju aldrig hur det ser ut egentligen.
Efter skolan va jag med Julia,va länge sen.Det va också trevligt,hon fotade mig lite!Blev inga perfekta bilder,men ganska många som blev okej!
Dem är ganska mörka.Men det gör inget tycker jag!Va jätte kalt.Så jag ser mest konstig ut på vissa.Haha,på vissa såg jag helt fail ut!Men dem har jag raderat.
 
Blir så glad när man kommer hem efter skolan,man är trött,kal & Hungrig.Man orka liksom bara inte leva,man vill bara gå och dö.
Men då öppan man Ollis bur,han kommer framhoppande snabbt som ögat och ger en puss till mig<333Han förstår sågott som när han behöver muntra upp en.Och få en puss av honom gör en alltid glader,min bollson<333
Hihihihihihi,han e fö söööööt<3333<3333<3333<3333<3333<3333
 
Jag ska fixa tidsinstälda tills imorgon!Så det blir GOOD uppdate imorn också!
Brb,mycket ska fixa och allt kommer bli perfa<3 Mycket uppdate=nöjda läsare=bra statestik= vi blir glada=]
Haha,bara bra!
 
//Ebba<3333

Kommentarer
Postat av: Stella

Haha vad gulligt med en pussande kanin :D
sv: Jo det handlade om en kille... Tack vad söt du är!! :)

2012-11-06 @ 19:48:09
URL: http://wecandoittogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0