Tävling - Clara & Fille

Idag var det ju tävling, jag åkte dit redan vid 8.00
Så kollade jag när min lillasyster hoppade i 0-50 klassen.
Hon kom runt felfritt och kom hem med en rosett!
Men sen när 50 klassen typ var klar började jag rida fram nere på ridbanan.
Vi hade ingen som bestämde vad vi skulle göra, vi fick bara rida som vi ville.
Jag började i alla fall skritta fram i ca 5-10 minuter.
Sen travade jag lite, och galopperade. 
Sen gick vi ju upp till ridhuset och då fick jag hoppa fram på 2 hinder.
 
På framhoppningen vart han lite lång och seg.
Men sen när jag väl skulle hoppa banan så var han mer framåt!
Fick fram honom riktigt bra hela banan!
Kom runt felfritt och fick med mig en fin röd-blå rosett hem :)
 
Film kommer! :)
 
xx
- Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0