Team Clara och Blackie = Över...

Snart är allt över.
Nästa termin finns vi inte som ett team på ridskolan längre...
Fattar inte själv att det ska bli såhär.
Jag som trodde att det alltid skulle vara vi.
 
Du är ballt utan b för mig, och utan dig är jag kingen utan k.
Du är min enhörning utan horn, och min Pegazus utan vingar.
Ingen kommer kunna ta din plats!
 
Om du försvinner, försvinner jag!
Du betyder mer än någon annan för mig!
Jag älskar dig över allt annat!
 
Nu är mitt b-ponny år slut.
Jag slutar rida dig efter sista hoppträningen.
Om allt sitter så slutar jag rida dig då.
Vill ha ett bra sista minne med dig, allt ska sitta sista gången!
Kanske ändrar min anmälan på julklappshoppningen beroende på...
 
Att se andra rida dig svider i hela mitt hjärta!
Om du dör, dör jag!
 
Om det gick skulle jag göra så du blev en C-ponny!
Jag vill inte utvecklas utan dig, men jag ska kämpa!
 
Du är min bästa kompis, mitt allt, min själsfrände, mitt liv..
 
Allt vi har klarat tillsammas.
Du har gjort den här tiden till den bästa tiden någonsin!
 
Känslan över hindrena.
 
Obeskrivlig.
 
Det är du för mig, finns inte ord för hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskar dig!
 
Alltid vi oavsett vad!
Jag ska göra allt jag kan för att få på något sätt kunna ha samma kommunikation med dig!
 
Utan dig - Ingen Clara.
 
Jag ska kämpa, jag växer ur dig, helt galet!
Kan inte fatta hur tiden kan gå så himla fort!
Mina b-ponny år tar slut här, med denna häst.
Som jobbigast!
Hästen som jag aldrig skulle klara mig utan!
Att allt måste sluta på det här sättet, hästen jag har lärt mig MEST med.
Hästen jag har utvecklats något enormt med!
Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och börja om från början med dig!
Att jag kunde få uppleva allt en extra gång.
 
Men tyvärr fungerar det inte så..
Allt slutar 2012.
Eller början av 2013...
 
Kan inte fatta det!
 
Du är mitt allt oavsett vad ändå!
 
Blackie ♥ Clara
 
 
 
 
 
 
Minnen för livet...
 
Krossad
/ Clara
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Olsson

Jag är ledsen för din skull Clara, vet inte hur det känns själv men jag kommer rider ju aldrig min älskade Sally och det sliter i tur mitt hjärta, jag skulle kunna jämför i flera timmar. Kämpa på Clara du fixar detta, du har personer runt dig som kommer stöta dig hela vägen! Låt dig inte krossas av det här!! Tänk på allt bra du har haft med Blackie, du kommer kunna gå till henne och höra henne gnägga till dig och kunna sitta hos henne, hon försvinner inte!
Ge dig inte nu du klarar detta här och nu!

2012-11-19 @ 17:41:18
URL: http://Hastgladamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0