Till Clara<33

Du kan kämpa dig igenom detta,jag vet att du klarar det gumman!! Förstår precis hur det käns,man känner sig helt jävla krossad,käns som om hela hjärtat ska gå sönder i fler 1000 delar..Men det kommer gå över..Du kommer i alla fall få se henne,hon försvinner ju liksom inte bort helt och hållet..
Och du kommer säkert kunna får rida henn ibladn,bara att erna karriär är över :(
 
Du älskar Blackie,Blackie ÄLSKAR dig<3333 Ni va SÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR fina tillsammans! Jag njöt varje gång jag såg dig och blackie hoppa över hindrerna! Man såg att ni var lyckliga tillsammans!
Men tyvärr växer man ur B-ponnys :(
Tycker jätte synd om dig och synd om Blackie.... MEn den tiden som är kvar nu,då ska ni ha kul tillsammans,käpa på att hitta känslan och gå inte och tänk på att snart är tiden slut...
Då kommer du bli ännu mera däprimerad... Du klarade när Dottir skulle åka,hon skulle ju värkligen försvinna..Men Blackie är kvar,du kan pussa henna varje gång och om du har tur får du kanske skritta ut på henne även fast du är lite lång..
Och 1 pass klara hon dig!
Förstår precis att det inte går att få ur hjärnan..Men tyvärr kan man inte ändra på saker i livet..TYVÄRR..
 
Nu får du värkligen va med Blackie,pussa och rida henne till 1000!! Sen väntar nog pricken på dig,du kan starta en helt ny karriär med honom,utvecklas och bli ännu duktigare!!
Så står Blackie bakom dig hela tiden,hon tänker på dig och vill nog att du ska få det riktigt bra!
 
Det här kanske inte hjälper..Men förstår till 100000000000000000000000000000000000% hur det käns..JAg finns alltid här,kommer alltid göra det! OM du inte klara detta själv,du finns jag bakom dig för att stötta dig och hjälpa di när du har det jobbigt...ALLTID<333333
 
Clara <3 Blackie....FOREVER<33333333
 
//Ebba
Finns här för att stötta dig genom eld och vatten<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0