Toffe.....Igen<3333333333

 
Hihihihihih,fick min lilla Toffis!Haha,han är så GRYM<333333333333Vi jobbade bara på volterna! Det behövdes för han tycker det är jätte jobbigt att ställa..För han är van att gå med minder barn,som knappt har ridit..Och då får ju han sin vilja igenom..Och då blir det ju inte lika kul för mig.Men man får krama och krama i inertyglen så ställer han fint! Formen va sådär,han lösnade inte helt..Men lite.Han har ju inte så mycket framåt bjudning direk.Men jag är nöjd! Clara klikade lite bilder,jag va på volten längre bort.så det va inte lika lätt.Men några blev det! Tack Clara för att du är så snäll och fotar oss! Älskar idg<333333333333333333333333333
 
Så passte gick bra! Han va fin i galoppen också,han sänkte faktis ner huvudet och stälde bra! MIn lillskit<3Men duktigt det va han!
Skriver inte så myckt om passet,orkar inte skriva varje gång jag har ridit en utläggning på hur mycket som helst..det gick liksom bra och då är väll alla nöjda!Sry för uppdateringen,alla måste bli bättre men vi uppdaterar så mycket osm vi kan.
Men bätter kan den och kommer den att bli<3
 
//Ebba<33
WIIIIII,Bollson<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0