Vafaan

Va i helvete är det här det är ju faan inte vinter än det ska faan inte snöa redan! Asså det här e inte okej! Gud plz inte snö redan ;) asså shiiiit aja musiken får dunka i öronen och trösta mig lite ;) Men det händer inte mycke jag sitter här vid datan och lyssnar på musik och oj:ar mig över att det snöar ;) men ni kan väll kommentera om ni vill att jag ska videoblogga om något eller vad ni vill att jag ska skriva om! lite mer outfits kanske elr vad tycker ni ja det får ni kommentera här nere! Men nu ska jag trösta mig själv lite och säga att det inte är någo fara att det snöar och att det nog snart kommer smälta bort ;)
 
 
stay strong you now//Linn <3

Kommentarer
Postat av: Melissa

Kan inte du göra lite videosar

Svar: okej <3
Ebba, Clara och Linn

2012-11-28 @ 17:50:33
URL: http://melissashastblogg.devote.se
Postat av: Nicole

inte vinter? vad är det då sommar eller? ;) <33

Svar: haha aa <3
Ebba, Clara och Linn

2012-11-28 @ 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0