Go kväll<3

 
Go kväll våra kär bloggare,statestiken är väll sådär men ändå!!Vi har ju bara haft bloggen i två dagar så vad ska man vänta sig...
Idag harjag vart lite inne på stan och lite i stallet..På stan köpte jag en jätte snygg tröja på gina!Sen så åkte vi in till mormor en sväng!
I stallet skulle ja säga hej då till boyen..Men  han hade redan åkt:( så nu kanske jag aldrig mer i hela mitt liv får se honom..Lite srämande måste jag ju säga..Men jag kommer alltid älska dig bästa Boy<3
Annars har dagen vart ganska lung!
Har saknat ihjäl mig på två hel fantastika tjejer,Jo Linn och Clara,ni ska bara veta hur mycket jag älskar er<3Ni är ballt utan B och jag Kingen utan K om ni försvinner<3Ja äslar er så oroligt mycket mina bästisar<3
Men Clara får jag förhoppningsvis träffa imorgon och Linn får jag träffa på måndag..Clara kanske kommer till stallet då med,då träffas vi allihoppa "trillingaran" <3
 
Ja har även löshoppat lite med Olli & miro,det var andra gången jag löshoppade med Miro så han såg mest ut som ett frågitecken,han fatta inget kan jag säga..Men han hoppa över ibland i alla fall<3 Med Olli gick det jätte bra,han blev jätte glad som vanligt!Vi hoppade mest för skojs skull så det blev inga hjöder, 40-45 cm typ<3
Ja ska försöka ha så bra uppdatering som möjligt,men eftersom jag bloggar på två bloggar så är det inte alltid så lätt.Men jag försöker värkligen!Kika gärna in min andra blogg http://ebbislagerstrom.blogg.se/
Men jag har bästemt mig för att vi ska komma långt med den här bloggen och ligga i hårt,jag tänker i alla fall göra det..Så ja ska ha good uppdate hela tiden!
Men ja tror inte att ja bloggar mer idag,men imorgon blir det ju såklart!Då blir det också ett långt inlägg om ridpasset<3
 
Krammisar Ebba<3
My SUOERSTARS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0