Hej <3

Hej slänger in ett litet inlägg nu har haft fullt upp hela dan och nu på kvällen var jag tvungen att stenplugga till engelskaförhöret som vi har i morgon för jag hade inte tränat men vi hade teori idag som ni kanske har fattat eftersom dom andra har skrivit det! Efter teorin så red jag Olle det gick ganska bra men han fick ett litet spatt en gång<3

-------------------------------------

Jag är typ den lyckligaste personen idag men jag kan inte berätta varför inte än i alla fall för det är hemligt tyvärr men så småning om så kommer ni säkert få reda på det!!!

Jag är en ganska modig person men när det gäller dig blir jag osäker <3

love you forever babe<3

Juste jag vill bara säga att jag älskar Julia många tycker att du är väldigt bitchig men jag tror du har rätt i en del av det du säger och jag hoppas att du inte har gjort det här som vi har fått till en bluff det känns som att vi går ihop på ett bra sätt som personer <3 om du ser det här så vill jag bara att du ska veta att jag älskar dig och att vi måste ses någon dag så swappa nu ;) <3

och sen vill jag ju bara att Nicole också ska veta att hon har en stor del av mitt hjärta och betyder du vat vad för mig och jag tycker att du är så jävla skyst som är glad för min skull <3 och du ska veta att jag finns 24/7 om du vill prata och att jag ska slå upp dom där jävla idioterna <3<3<3<3<3


xoxo Linn <3<3





haha bjuder på bild så här ser vi ut igenterligen! ne jag bah skojja jag älskar dig<3 det är en skämt bild <3<3

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha vi är så jävla snygga babe! <33 älskar dig min cupcake med lila glacyr! <3333

2012-10-23 @ 17:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0