Hej <33

Hej idag har jag ju varit i BK kul, kul eller vad tror ni? ;)
 
Men i allafall så träffade jag, Hafsa, Farzaneh och Nicole Julia efter skolan!
och sen gick vi in i själva Brandkärr <3
 
 
Asso förut tyckte jag typ att BK var jätte läskigt men inte längre nu tycker jag bara att det är läskigt på kvällarna när det är mörkt men igenterligen så är det ju inte så mycket läskigare än på stan typ eller kannske lite då ;)
 
Aja jag är i alla fall jätte sur på en jätte jobbig tjej vi känner knappt varann jag vet bara vem hon är och hon säger att jag har sagt till en i min klass att hon är fjårtis fast jag inte har sagt det och nu typ sitter hon och bråkar med mig på facebook och skriver att jag kommer få F i alla ämnen hon vet väll inte hur det går för mig i skolan och hon ska inte bry sig heller!!!!
 
 
 
xoxo Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0