Hej!

Hej idag var det fett chill i skolan!
Efter skolan så gick jag och Nicole hem till mig och sen så åkte vi till stallet och jag tränade på en sak med några som är hemlig tills vi ska visa upp det! När vi kom hem så duschade jag och sen så låg vi typ i min säng och läste frida och sen tittade vi på x-factor och nu har hon åkt hem och här sitter jag i fotöljen och tittar på tv!

Imorgon så ska jag träffa Ebba och Clara hemma hos Clara o det ska bli kul! Jag tror att vi ska svara på frågestunden då oxå <3<3<3


xoxo Linn <3



jag finns även här!

kik: linns00
instagram: linnsvenssoon
facebook: Linn Svensson
daywievs: linn00lonka

om du följer mig så följer jag tbx!
om du skickar förfrågan så accepterar jag!
om du smsar mig så smsar jag tbx! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0