Hoppträning - Clara & Blackie

Ja, idag var det ju hoppträning.
I början va hon lite lat och lugn 0.o
Men sen när vi hade hoppat lite mer så släppte det och i slutet va hon min lilla kanonkule ponny som vanligt haha.
Är väldigt nöjd med passet idag!
Vi körde roliga övningar och avslutade med en bana på 5 hinder.
Hindrena låg på 50-60 ungefär.
Så inga höga höjder, men lagom för Blackie ;)
Sen beror det ju på vad man har för övning.
I den här banan var det lite bågar, lite svängar och sen skulle man galoppera hela banan.
Finns det finare ponnyer??
Och känslan när Heléne säger "Jag tycker du rider Blackie bra!" 
Leendet spreds över hela ansiktet!
Blackie är det finaste jag har!!!
 
 
Suddig bild jag vet...
 
 
Jag älskar dig av hela mitt hjärta Blackie!!
 
xx
-Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0