Hur ska man satsa?

Ja egentligen,vad ska man välja??Ja bloggar på två bloggar..Ska man satsa på båda eller på 1?Mycket kan man fundera över..
vad ska ja välja?Ska ja satsa lite på båda,att man har några inlägg varje dag..Eller sattsa stort på EN blogg?Ja bloggar här och på http://teamelc.blogg.se/ .Vilken ska jag sattsa på?Här eller där? Ska ja blogga på båda?Ha bra uppdatering på båda?eller ska jag satsa lite mer på ena?Mycket finns det och tänka på liksom..ska jag eller inte? Ja eller Nej liksom..
 
Men man får ju tänka på vad man vill liksom,vill jag komma till toppen?Jo ja det vill väl ALLA liksom..Ska ja komma till toppen? Nja..Ja vet inte om det går,ja varför skulle ja komma dit??
Nej det är ju omöjligt..Men det fattar väll alla att det inte går..Men VARFÖR???????
Vill du komma dit,satsa upp till det på 150% Ge inte up..Men sen är ju frågan,om man bloggar på två bloggar.Vilken ska ja sattsa på? Ska köra ensam eller inte? För komma till toppen med två bloggar är ju inte så troligt..Så då får man väl helt enkelt välja en...Ensam eller inte,JA eller NEJ?
Många tänker nog mest att ska klara allt själv,nej ja ska nå dit själv..Nej du får inte va med,ja ska dit helt själv.Nej ja behöver inte hjälp,ja SKA dit själv..
Men varför?? Så tänker inte ja..Om ja ska till toppen ska dit med mina vänner..Så vilken blogg satsar man på då?? Jo den med ens vänner..
Det här är min personliga blogg..Och ja ska inte ge upp den,ja ska högt.Men inte till toppen,ska ja dit ska ja dit med dem ja ÄSLAKR.Så nu har ja valt att ja kommer uppdatera här...Men ja ska sattsa mest på http://teamelc.blogg.se .
För ja bloggar med dem jag älskar.Och med dem ska ja nå toppen..Inte ensam,det är ju inte lika kul..Ja kommer fortfarande uppdatera lika mycket här.Men mer på den andra,vi ska ha bra statestik,mycket komentarer.
Och om ja ska högt upp ska ja dit med mina vänner,inte ensam,det är ju bara boring...OM man är med dem man älskar blir allt mycket bättre!
//Ebba<3
 
Ps.Det här inläggt är skrivet efter min andra blogg, http://ebbislagerstrom.blogg.se Så om det blir lite konstigt ibland är det derför..Men hoppas ni fattar helheten!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag skulle nog fokusera på en blogg! Om bloggen blir större så kräver den mer tid och det är egentligen inte bara viktigt med bra uppdatering utan den ska ju va bra inlägg också :)

2012-10-21 @ 21:29:52
URL: http://ms.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0