Ibland är du dummare än vad man tror!

 
Ja,nu sitter ja här och pratar med Mamma och min brorsa Fredrik!
Ja vi kom in på hoppträningen idag och lite sånt..Sen så sa ja att ja ville att Fredrik skulle följa med och fota mig och Toffe någon gång!
Jo ja sa han,men i sånna fall när ni rider ute för bilderna blir mycket bättre då..sen så blir det tyst en stund..Sen säger han den dummaste komentaren jag någon sin hört.
Men ebba varför ska ja följa med och fota,ni springer ju ändå bara över grillpinnar:)
 
Grillapinnarn är alltså bommarna som vi hoppar över..Det är bara min 17-årig brorsa tror ja som kan säga något så dumt och kårckat..
Fast han åker ju cross så vad vet han om hästar?Inget tror jag....7
 
//Ebba<3
 
Ps.Alla va så sjukt duktiga idag på hoppträningen,bra flyt,pigga och glada hästar!Allt såg värkligen toppen ut<3
Bild på mig och Toffe,det här var grymt länge sedan!
Tror det var första gången jag galopperade barabacka i hela mitt liv! 2-3år sedan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0