Lite mer om mig-Linn<3

Hejsan jag tänkte skriva ett hyfsat långt inlägg nu så här kommer det!

Okej lets start dom som känner mig bra vet att jag kan bli så jävla irriterad på små saker medans jag tar ganska lungt på större saker! Jag är en väldigt känslig och medlidande tjej som bryr sig väldigt mycke om sina vänner och framförallt om familjen!
Jag blir väldigt velig när det gäller vissa saker! Vissa upplever mig som en blyg och lungn tjej andra som en dryg och allment jobbig tjej, själv skulle jag säga att jag är en tjej som är lite mer kaxig och modig när hon är med dom som hon känner sig trygg med och lite mer blyg och tillbakadragen tjej när hon är med dom som hon inte känner så bra!
Jag har en kort stubin och blir väldigt lätt irriterad och sur! T.ex. Nicole som känner mig väligt bra vid det här laget vet att det inte är så roligt att vara med mig när jag är arg men jag och hon går väligt bra ihop och förstår varandra på ett sätt som inte många andra gör!
Jag är en tjej som bryr mig om hur jag ser ut men inte på så sätt att jag går till överdrift!
Jag hatar när folk är falska och inte kan stå för något man faktiskt sagt!...
Jag har gjort många dumma saker i mitt liv och det är jag medveten om!
Jag blir lätt avundsjuk vilket jag inte gillar!
Så nu vet ni lite mer om mig så vi hörs <3

Stay strong//Linn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0