Medryttarhästar / Privathästar jag har ridit.

Nubbe - Min första riktiga medryttarhäst, i början var han bra och mysig, men sen blev han alldeles för pigg och dragig. Så han slutade jag rida.
 
Pirre - Min andra medryttarhäst, han var sjukt snäll och mysig och allt! Han var underbar! Men sen flyttade han så kunde inte rida honom längre vilket gjorde mig ledsen, men men.
 
Pina - Den FÖRSTA ponnyn som jag verkligen kände "wow" med som har vart privathäst då. 
Asså shit vilken ponny, hon är nästan som en storhäst i ponny format, kan så sjukt mycket, en häst man verkligen kan jobba med, och ägaren Emma rider henne så sjukt bra! Finns inte ord, herregud så långt man skulle kunna komma med den ponnyn om man fick satsa med henne! Jag har ridit henne några gånger och har dom flesta gångerna vart sjukt nöjd när jag hoppar av. Emma är så sjukt bra på instruera en! Man förstår sjukt bra vad hon menar med allt! Hon förklarar så bra, är så himla nöjd.
Det är ju även hon som har lärt mig mycket av det jag kan! Pina är ju då en 6 årig c-ponny som är importerad från tyskland. Hon är en sjukt fin ponny som Emma tränar och tävlar. Jag har ridit både dressyr och hoppning och markarbete med henne :)
 
Sherry - Ponnyn jag kunde ha vart medryttare på, men tyvärr ville dom ha betalt så vi tog inte det erbjudandet.
Men eftersom det är min bästakompis som ägde Sherry så fick jag rida henne ändå. Har mest ridit ut med henne, men även dressyr och hoppning.
Har hoppat ungefär 85 cm på henne, och hon är ju en underbar c-ponny då.
Nu är hon tyvärr såld ner till gbg. Men en sjukt fin ponny som passade Cornelia jättebra!
Dom var grymma tillsammans, och jag älskade ponnyn riktigt mycket, herregud kände att Sherry och jag klickade bra också!!
Hennes mamma och hon själv har instruerat mig och jag förstår vad dom menar också.
Jag älskade den ponnyn väldigt mycket, fin ponny det där!
 
Det var väl dom, och just nu rider jag ju Shippen lite ibland, vi får se vad det blir av det.
 
xx
-Clara
 
 Nubbe
 
 Pirre
 
 Sherry
 
 Sherry igen :)
 
Har tyvärr ingen bild på Pina just nu!
 
xx
-Clara

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Saknar sherry ngt grymt mycket :'(

Svar: Jag med :( <3
Ebba, Clara och Linn

2012-10-29 @ 07:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0