Om mig - Clara

Ja, jag och mina kompisar kommer då driva denna blogg.
Jag är 13 år och är född -99.
Jag har ridit i 6 år på ridskola och lite innan det.
Rider på stjärnholm, och även hos en privathäst som heter Shippen.
Nu är jag här på den här bloggen för att i hopp komma långt med detta :)
Har haft lite bloggar innan den här men aldrig kommit så högt som jag vill.
Min favorithäst då är en b-ponny som heter Blackie, ett sto på 16 år 
som är svart utan några tecken.
Mitt allt helt enkelt!
Mycket inlägg inom ridningen kommer antagligen handla om henne.
Sen om Shippen, och andra hästar också!
Jag går i 7:an just nu och har ju som många andra läxor.
Det tar upp en del av min tid, men det kommer nog inte hindra mig från att blogga!
 
På fritiden utan ridning spelar jag även fotboll och har gjort i lite mer än 1 år tror jag.
Men ridning är mitt största intresse.
 
Jag hoppas att du fastnar för den här bloggen och fortsätter att läsa!
 
Vi kommer även få en design inom kort!! :)
 
xx
- Clara
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

svar: ja, en header kostar 50kr om ni mejlar mig :)

2012-10-16 @ 20:09:49
URL: http://zmurfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0