Pricken - ridpasset

Japp jag fick Pricken som jag hade önskat, jippie! 

Okej, nu till själva passet.
I början kändes det väldigt stort då jag är van vid att sitta på en b-ponny med små steg.
Allt vart större!
Men sen vande jag mig efter ett tag, och jag kände att jag kunde hitta hans knappar bättre då.
Jag blev lite framåt lutad dock när han började söka sig neråt.
Men det blev bättre när Åsa sa till!
I skritten jobbade jag inte så mycket, mest i traven och jag är nöjd med det!
Galoppen gick också ganska bra när Åsa förklarade för mig hur jag skulle göra så det skulle bli en bra fattning på honom.
 
Vi jobbade mycket på volterna idag, sen på skänkelvikningar också.
Kände att jag hittade honom sjukt bra i skänkelvikningarna och han gick grymt bra!
 
Ny favorit HÄST. 
Sen har jag ju Blackie som betyder världen för mig!
 
Men nästa gång har vi hoppning och det är jag supertaggad till! :)
 
 Liten bild men det här är då Pricken :)
 
xx
- Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0